اندیشه ی نو

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

چپ دست ها

چهارشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ب.ظ

این پست باعث شد اعتماد به نفس زیادی بگیرم... هیچ وقت نمی دونستم چقدر با استعدادم 😁😁

541b617d-0930-40a1-a898-1713a9a8f239 صرف نظر از اینکه چه چیزی باعث چپ دست شدن می شود، در چپ دست ها قدرت نیمکره راست مغز بیشتر است. در این مقاله به بررسی برخی ویژگی های شخصیتی چپ دست ها می پردازیم.
هنر و خلاقیت چپ دست ها بالاتر از راست دست ها است. آنها جالب تر و پیچیده تر فکر می کنند و معمولا در یک گروه از دوستان، ایده های بهتری به سرشان می زند.ThinkstockPhotos-139675284چپ دست ها قدرت بالاتری در شنیدن تغییرات ریز و ظریف صداها دارند. جالب است بدانید نیمکره های راست و چپ مغز هر کدام در درک و تحلیل برخی صداهای خاص قدرت دارند و چیزی که واضح است قدرت نیمکره راست مغز، یعنی همان نیمکره ای که چپ دست ها بیشتر به کار می گیرند قدرت بیشتری در تحلیل و شناخت تغییرات ریز و دقیق در صداها دارد.
چپ دست ها در ورزش هایی که نیاز به تمرکز بیشتر دارد موفق ترند، مانند تنیس، بوکس، بیس بال و بولینگ.بررسی ها نشان داده اند که شانس موفقیت چپ دست ها در مسابقات ورزشی زمانی که رقیب آنها یک راست دست است بیشتر خواهد بود و این همان قوت قلبی است که قهرمانان چپ دست در مسابقات نهایی به آن نیاز دارند و با شنیدن آن دلگرم می شوند.
بسیاری از چپ دست ها از راست دست ها باهوش ترند. چپ دست ها اما در درک مسائل هندسی و فضایی و همینطور تصور ذهنی اشیاء قوی ترند. مهارت هایی که از آنها شطرنج بازها یا معماران نخبه ای می سازد.hold-pencil-lefthanded-800x800طبق تحقیقاتی که صورت گرفته بیشتر افراد برجسته که رهبران موفقی هم بوده اند جزو چپ دستها هستند . از هفت رئیس جمهور آخر ایالات متحده چهار نفرشان چپ دست بوده اند. همچنین آلبرت انشتین، بنجامین فرانکلین، نیوتون و داروین نیز از چپ دست های مشهور بوده اند که افراد بسیاری شهرت و اعتبار آنها را با چپ دست بودنشان مرتبط می دانند.
تحقیقاتی در کشور کانادا نشان می‌دهد که افراد چپ‌دست، نسبت به راست‌دست‌ها سازگاری بیشتری دارند. یک فرد چپ‌دست بسیار راحت‌تر از یک فرد راست‌دست می‌تواند از دست راست خود برای انجام کارها استفاده کند. به نظر می‌رسد افراد چپ‌دست به سرعت قادر به تعویض و دگرگزینی هستند. به طور کلی، افراد چپ‌دست انعطاف‌پذیرتر، باهوش‌تر و سازگارتر از افراد راست‌دست هستند
  • pariya sh

نظرات (۲)

افرین به چپ دستا 

ما راست دستا هم بوقیم دیگه خخخ
پاسخ:
⁦⁦^_^⁩
افرین با استعداد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی